COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

Facebook s’ha convertit en la xarxa social més versàtil. El gran públic que té i les capacitats publicitàries i d’anàlisis de les que disposa fan que sigui una xarxa imprescindible per a molts negocis.
Ja tens el teu perfil de facebook creat? Doncs en a quest article repassarem els punts més importants per aprofitar al màxim aquesta xarxa social. Comencem?

Bona presentació
Has de tenir en compte que, moltes vegades, els perfils de les xarxes seran el primer impacte que tindran els potencials clients del teu restaurant. Per això, cal tenir cura de diferents elements com la fotografia de perfil, la imatge o vídeo de portada, els horaris del negoci, que el text descriptiu del restaurant sigui atractiu o que les diferents webs i xarxes estiguin connectades entre elles.

Interacció i regularitat
Una vegada tinguis la teva pàgina en condicions, cal establir amb quina regularitat publicaràs. Tot i que les xarxes han de ser momentànies, tenir un calendari amb les publicacions ja programades et pot ajudar molt. Per això, et recomanem programar les publicacions atemporals i publicar in situ aquelles imatges o vídeos que tinguin un punt d’actualitat.

Combina temàtiques i formats
La millor manera de conèixer quin tipus de contingut agrada als teus clients és analitzant els posts que ja s’han publicat. Intenta esbrinar el perquè dels posts amb més interacció doncs poden ser moltes causes: el text, la imatge, el dia, l’hora, el format... Troba patrons i adapta’t als teus clients!
D’altra banda, encara que no ho sembli, hi ha moltes temàtiques diferents que pots explicar als teus seguidors. Et donem alguns exemples: la preparació de plats, l’explicació dels plats acabats, el personal, algun detall de la decoració, els diferents espais del restaurant, la matèria prima utilitzada, esdeveniments puntuals, etc.

Promocions ben fetes
Les eines amb les que facebook destaca per sobre de les altres xarxes són, sense cap dubte, les eines publicitàries. La quantitat de campanyes que es poden fer és molt extensa, però val la pena endinsar-se a la plataforma per conèixer-la una mica millor. Si vols promocionar el teu negoci, pensa en l’objectiu que vols aconseguir (difusió, likes, interacció, visualitzacions...). Després assegura’t d’omplir al màxim totes les especificacions geogràfiques, de públic i de pressupost. Així t’asseguraràs d’aprofitar al màxim la teva inversió!

 

Font: Frigoríficos del Moral SA.

Tornar al llistat