Consells

TREU EL MÀXIM PROFIT A
LES TEVES PREPARACIONS

Consells per al professional

En aquesta secció volem proporcionar-te idees, eines i solucions per fer-te més fàcil el teu dia a dia a la cuina.
A DEL MORAL Congelats el nostre compromís és estar sempre 100% al costat dels nostres clients, assessorant-los i
aportant més valor afegit als seus negocis. Esperem que els nostres consells siguin del teu interès!

COM GESTIONAR LES RESERVES ONLINE DEL NOSTRE RESTAURANT

COM GESTIONAR LES RESERVES ONLINE DEL NOSTRE RESTAURANT

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Nous negocis
El món digital és una realitat que cada dia que passa té un pes més imprescindible en...
89
COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Nous negocis
Avui en dia, sembla inimaginable pensar en una societat sense internet. La xarxa ens proporciona...
88
COM IMPLEMENTAR EL DELIVERY AL TEU NEGOCI D'HOSTALERIA

COM IMPLEMENTAR EL DELIVERY AL TEU NEGOCI D'HOSTALERIA

Tendències, Gestió, Assessorament, Nous negocis, Idees
Cada vegada són més els negocis de tot tipus i categoria que aposten per oferir serveis de delivery...
82
COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

Marketing, Gestió, Assessorament, Tendències, Formació
Cada dia que passa, el món digital s'expandeix i ofereix constantment més possibilitats i solucions pels negocis...
77
EL TRASH COOKING: LA CUINA DE REAPROFITAMENT ESTÀ DE MODA

EL TRASH COOKING: LA CUINA DE REAPROFITAMENT ESTÀ DE MODA

Tendències, Costos, Assessorament, Gestió, Idees
Encara que la traducció literal de "trash cooking" (cuinar amb brossa) ens pugui resultar un pèl exagerada, cal dir que...
76
COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL NADAL?

COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL NADAL?

Menú-Carta, Assessorament, Marketing, Gestió, Costos
Arriba el Nadal, i això és sinònim de reunions i àpats amb familiars, amics i companys. Per l'hostaleria, es tracta de...
74
5 CONSELLS PER SER UN RESTAURANT SOSTENIBLE

5 CONSELLS PER SER UN RESTAURANT SOSTENIBLE

Tendències, Assessorament, Formació, Costos, Gestió
El nostre planeta viu una situació d'urgència. Fins i tot, pot ser de no retorn si no fem res per canviar-ho. La sostenibilitat...
73
PROBLEMÀTIQUES I SOLUCIONS EN EL REGISTRE HORARI A LA HOSTALERIA

PROBLEMÀTIQUES I SOLUCIONS EN EL REGISTRE HORARI A LA HOSTALERIA

Gestió, Costos, Assessorament, Formació, Idees
La llei de control de la jornada laboral està donant a parlar, especialment, a l'hostaleria. Des de la seva entrada en vigor...
71
EL JARDÍ DEL XEF: L’HORT AL RESTAURANT

EL JARDÍ DEL XEF: L’HORT AL RESTAURANT

Tendències, Experiències, Nous negocis, Gestió, Costos
Del camp a la taula. Així podríem definir, en poques paraules, la nova tendència en restauració. El "Jardí del Xef" parla d'un model de...
70
COM MILLORAR I OPTIMITZAR EL "MENÚ DEL DIA"?

COM MILLORAR I OPTIMITZAR EL "MENÚ DEL DIA"?

Menú-Carta, Idees, Assessorament, Costos, Gestió
L'estiu ja ha passat i això significa, per moltes persones, dir adéu a les vacances i l'hora de...
69
COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL FUTBOL?

COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL FUTBOL?

Menú-Carta, Marketing, Gestió, Productes, Assessorament
Si hi ha alguna cosa que mou masses i és capaç de paralitzar a tot un país és el futbol. Aquest mes, en el tram final de l'estiu, torna...
67
CONTRACTES LABORALS EN TEMPORADA ALTA PER L’HOSTALERIA I LA RESTAURACIÓ

CONTRACTES LABORALS EN TEMPORADA ALTA PER L’HOSTALERIA I LA RESTAURACIÓ

Gestió, Idees, Formació, Assessorament, Costos
El sector de la restauració i l'hostaleria és un dels que més noten les fluctuacions de la demanda durant l'any. Ara, durant els mesos d'estiu, arriba...
64
ELS CONGELATS PER COMBATRE EL MALBARATAMENT ALIMENTARI

ELS CONGELATS PER COMBATRE EL MALBARATAMENT ALIMENTARI

Costos, Assessorament, Productes, Gestió, Seguretat
Un dels grans problemes del sector de l'alimentació és el malbaratament alimentari. Cada any, milers de tones de menjar...
63
LA NOVA LLEI DEL CONTROL HORARI A L'HOSTALERIA

LA NOVA LLEI DEL CONTROL HORARI A L'HOSTALERIA

Gestió, Costos, Assessorament, Formació, Idees
La llei que obliga a controlar l'horari dels treballadors ha entrat en vigor. Des del passat 12 de maig, totes les empreses, sigui quin sigui el seu sector econòmic o dimensió, han de...
62
PREPARAR-NOS PER LA TEMPORADA D’ESTIU

PREPARAR-NOS PER LA TEMPORADA D’ESTIU

Formació, Gestió, Assessorament, Menú-Carta, Ingredients
L'estiu és una de les temporades de l'any més rellevants pel sector de la restauració i l'hostaleria, ja que hi ha un increment de clients i, per tant, més possibilitats de generar més...
61
COM FIDELITZAR ELS CLIENTS AMB UNA BONA ATENCIÓ DE CARA AL PÚBLIC?

COM FIDELITZAR ELS CLIENTS AMB UNA BONA ATENCIÓ DE CARA AL PÚBLIC?

Marketing, Formació, Gestió, Assessorament, Idees
Un dels factors més determinants a l'hora de tornar a un restaurant (o no) és el tracte que hi hem rebut. El sector de la restauració treballa davant del públic i, per aquest motiu...
60
EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

Tendències, Nous negocis, Marketing, Gestió, Formació
El servei de repartiment a domicili està en ple auge: segons un estudi de Kantar Worldpanel, un de cada tres espanyols afirma que sol·licita menjar per emportar o a domicili com a mínim...
57
ELS "SÈNIORS MIL·LENISTES": LA GENERACIÓ QUE MÉS CONSUMEIX

ELS "SÈNIORS MIL·LENISTES": LA GENERACIÓ QUE MÉS CONSUMEIX

Nous negocis, Gestió, Assessorament, Tendències, Marketing
Se’n parla molt poc, però els coneguts com a “Sèniors Mil·lenistes” (nascuts durant el Baby Boom, que actualment ja tenen la cinquantena) són un segment de població a tenir molt en compte pel...
56
MESURES (EXTREMES) PER EVITAR EL "NO-SHOW" ALS RESTAURANTS

MESURES (EXTREMES) PER EVITAR EL "NO-SHOW" ALS RESTAURANTS

Costos, Idees, Gestió, Assessorament, Formació
Segur que heu patit el fenomen "no-show" al vostre restaurant. El que passa és que potser...
55
COM PODEM FER COMPATIBLES LES TERRASSES I EL FRED?

COM PODEM FER COMPATIBLES LES TERRASSES I EL FRED?

Tendències, Formació, Assessorament, Gestió, Idees
Les terrasses i el fred són compatibles. Si adaptem la terrassa del nostre restaurant per tal de combatre les baixes temperatures, aprofitarem un espai més del nostre local i a més...
53
COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Marketing, Gestió, Tendències
Internet i el món online ens ofereixen tot un seguit d’eines per captar i fidelitzar nous clients al nostre restaurant. Actualment, una de les eines més potents per tal de generar interès sobre...
52
COM MILLORAR ELS MARGES DEL NOSTRE MENÚ

COM MILLORAR ELS MARGES DEL NOSTRE MENÚ

Costos, Gestió, Menú-Carta, Assessorament, Formació
Volem ser el menú més ben posicionat de la nostra zona, que la relació qualitat-preu sigui òptima i que els nostres clients surtin satisfets del nostre restaurant. Però tot això ho volem amb uns marges...
49
LA IMPORTÀNCIA DEL SERVEI EN HOSTALERIA I COM FIDELITZAR EL PERSONAL

LA IMPORTÀNCIA DEL SERVEI EN HOSTALERIA I COM FIDELITZAR EL PERSONAL

Gestió, Formació, Experiències, Assessorament, Idees
Trobar el personal adequat en hostaleria és difícil. Alhora, l’atenció al client és clau per l’èxit del negoci, ja que un bon servei ens fidelitzarà el client i ens assegurarà un bon...
47
SENSE GLUTEN, MÉS QUE UNA TENDÈNCIA O UN CAPRITX

SENSE GLUTEN, MÉS QUE UNA TENDÈNCIA O UN CAPRITX

Productes, Seguretat, Al·lèrgens, Assessorament, Gestió
Si no tenim ningú proper afectat per la celiaquia, aquesta malaltia ens pot confondre. La falta d’informació i el tractament que es dona sobre el tema por portar-nos a malentesos i a fer-nos pensar que...
38
AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Gestió, Tendències, Marketing
Tripadvisor s’ha convertit en una plataforma molt controvertida. La difícil regulació i el control dels comentaris xoca amb la llibertat de l’usuari de poder expressar lliurement la seva opinió i, poc a poc, apareixen moltes...
31
ENTREPANS ORIGINALS PER A BARS I RESTAURANTS

ENTREPANS ORIGINALS PER A BARS I RESTAURANTS

Productes, Receptes, Gestió, Costos, Menú-Carta
Els entrepans són, per molts restaurants i bars, un dels seus productes més rendibles i amb els quals s’obtenen marges més grans. El baix cost que suposen els ingredients i la facilitat en que el consumidor l’acompanya amb...
30
LA IMPORTÀNCIA DE FIDELITZAR ELS CLIENTS

LA IMPORTÀNCIA DE FIDELITZAR ELS CLIENTS

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Experiències
Oferir un bon servei tan a la sala com des de la cuina és molt important per a qualsevol negoci de restauració, però si sabem fidelitzar el client, cuidar al màxim les primeres visites i recordar els...
27
COM PRESENTAR LES POSTRES EN UN RESTAURANT?

COM PRESENTAR LES POSTRES EN UN RESTAURANT?

Receptes, Menú-Carta, Gestió, Idees, Formació
Les postres són un dels plats més rentables per tots els establiments de restauració. Tenir bons plats per acabar els àpats, exposar-los de la millor manera possible i servir-los de forma original són...
26
CONSELLS PER APROFITAR AL MÀXIM LA TEVA TERRASSA

CONSELLS PER APROFITAR AL MÀXIM LA TEVA TERRASSA

Gestió, Assessorament, Idees, Experiències, Formació
Els mesos d’estiu són els més importants de l’any per tots els restauradors. Les vacances, el bon temps i el turisme fan que les persones tinguem més ganes de sortir de casa i, per tant, ...
25
5 TRUCS A TENIR EN COMPTE QUAN OBRIM UN RESTAURANT

5 TRUCS A TENIR EN COMPTE QUAN OBRIM UN RESTAURANT

Idees, Formació, Gestió, Costos, Assessorament
Obrir un restaurant és una tasca complicada i que porta més temps del que ens podem pensar. Factures, permisos, mobiliari, personal... Destinem molts esforços a començar un negoci de restauració, però...
20
13 PETITS DETALLS QUE FAN GRAN A UN RESTAURANT

13 PETITS DETALLS QUE FAN GRAN A UN RESTAURANT

Idees, Menú-Carta, Gestió, Tendències, Assessorament
Perquè un restaurant doni beneficis és necessària una excel·lent ubicació i una bona posició davant la competència del mercat. Però perquè un restaurant tingui prestigi...
18
RENTABILITZA LA TEVA CARTA DE POSTRES

RENTABILITZA LA TEVA CARTA DE POSTRES

Menú-Carta, Costos, Gestió, Idees, Formació
Quin valor aporta la carta de postres a la rendibilitat i imatge d'un establiment hostaler? Molt més del que sovint creuen els bars i restaurants del nostre país...
15
COM CONTROLAR EL MALBARATAMENT DE MENJAR DINS EL NEGOCI

COM CONTROLAR EL MALBARATAMENT DE MENJAR DINS EL NEGOCI

Gestió, Assessorament, Costos, Idees, Formació
Els restaurants espanyols malbaraten més de 63.000 tones de menjar a l’any, fet que implica unes pèrdues superiors als 255 milions d’euros pel sector de la restauració i l’hostaleria...
14
APROFITA EL FUTBOL PER INCREMENTAR LES VENDES

APROFITA EL FUTBOL PER INCREMENTAR LES VENDES

Gestió, Assessorament, Experiències, Idees, Marketing
Les retransmissions de partits de futbol en canals televisius privats i l’afició per aquestes, fan que gran part de la població assisteixi a bars i restaurants per veure partits...
11
BONES PRÀCTIQUES PER MANTENIR LA CADENA DE FRED

BONES PRÀCTIQUES PER MANTENIR LA CADENA DE FRED

Gestió, Formació, Seguretat, Assessorament, Higiene
Per garantir una excel·lent qualitat del producte i la màxima satisfacció del client ens hem d'assegurar que gestionem eficientment la cadena de fred...
7
CONSELLS PER A QUE LA CUINA DEL TEU RESTAURANT SIGUI MÉS EFICIENT

CONSELLS PER A QUE LA CUINA DEL TEU RESTAURANT SIGUI MÉS EFICIENT

Gestió, Formació, Assessorament, Costos, Idees
La mala distribució de l'espai, la instal·lació de maquinària poc eficient o la baixa qualitat dels materials seleccionats poden ser una font de despeses...
2

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto