Consells

TREU EL MÀXIM PROFIT A
LES TEVES PREPARACIONS

Consells per al professional

En aquesta secció volem proporcionar-te idees, eines i solucions per fer-te més fàcil el teu dia a dia a la cuina.
A DEL MORAL Congelats el nostre compromís és estar sempre 100% al costat dels nostres clients, assessorant-los i
aportant més valor afegit als seus negocis. Esperem que els nostres consells siguin del teu interès!

COM GESTIONAR LES RESERVES ONLINE DEL NOSTRE RESTAURANT

COM GESTIONAR LES RESERVES ONLINE DEL NOSTRE RESTAURANT

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Nous negocis
El món digital és una realitat que cada dia que passa té un pes més imprescindible en...
89
COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Nous negocis
Avui en dia, sembla inimaginable pensar en una societat sense internet. La xarxa ens proporciona...
88
ELS PAGAMENTS "CONTACTLESS I CASHLESS", NECESSARIS EN TEMPS DE COVID19

ELS PAGAMENTS "CONTACTLESS I CASHLESS", NECESSARIS EN TEMPS DE COVID19

Tendències, Seguretat, Assessorament, Higiene, Formació
La COVID-19 ha canviat de manera considerable el nostre dia a dia. Els nostres costums i manera de fer les coses han esdevingut...
87
COM CREAR LA CARTA DIGITAL DEL TEU RESTAURANT

COM CREAR LA CARTA DIGITAL DEL TEU RESTAURANT

Formació, Seguretat, Assessorament, Higiene, Menú-Carta
Después de la parada obligatoria y necesaria provocada por la crisis de la Covid-19, la hostelería se ha vuelto a poner en marcha. Eso sí: lo ha hecho...
86
COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

Marketing, Gestió, Assessorament, Tendències, Formació
Cada dia que passa, el món digital s'expandeix i ofereix constantment més possibilitats i solucions pels negocis...
77
5 CONSELLS PER SER UN RESTAURANT SOSTENIBLE

5 CONSELLS PER SER UN RESTAURANT SOSTENIBLE

Tendències, Assessorament, Formació, Costos, Gestió
El nostre planeta viu una situació d'urgència. Fins i tot, pot ser de no retorn si no fem res per canviar-ho. La sostenibilitat...
73
PROBLEMÀTIQUES I SOLUCIONS EN EL REGISTRE HORARI A LA HOSTALERIA

PROBLEMÀTIQUES I SOLUCIONS EN EL REGISTRE HORARI A LA HOSTALERIA

Gestió, Costos, Assessorament, Formació, Idees
La llei de control de la jornada laboral està donant a parlar, especialment, a l'hostaleria. Des de la seva entrada en vigor...
71
LA NOVA TENDÈNCIA DEL CASUAL FOOD

LA NOVA TENDÈNCIA DEL CASUAL FOOD

Nous negocis, Tendències, Experiències, Assessorament, Formació
Menjar ràpid és sinònim de menjar malament? En el nostre dia a dia, el ritme de la rutina pot fer que no...
68
CONTRACTES LABORALS EN TEMPORADA ALTA PER L’HOSTALERIA I LA RESTAURACIÓ

CONTRACTES LABORALS EN TEMPORADA ALTA PER L’HOSTALERIA I LA RESTAURACIÓ

Gestió, Idees, Formació, Assessorament, Costos
El sector de la restauració i l'hostaleria és un dels que més noten les fluctuacions de la demanda durant l'any. Ara, durant els mesos d'estiu, arriba...
64
LA NOVA LLEI DEL CONTROL HORARI A L'HOSTALERIA

LA NOVA LLEI DEL CONTROL HORARI A L'HOSTALERIA

Gestió, Costos, Assessorament, Formació, Idees
La llei que obliga a controlar l'horari dels treballadors ha entrat en vigor. Des del passat 12 de maig, totes les empreses, sigui quin sigui el seu sector econòmic o dimensió, han de...
62
PREPARAR-NOS PER LA TEMPORADA D’ESTIU

PREPARAR-NOS PER LA TEMPORADA D’ESTIU

Formació, Gestió, Assessorament, Menú-Carta, Ingredients
L'estiu és una de les temporades de l'any més rellevants pel sector de la restauració i l'hostaleria, ja que hi ha un increment de clients i, per tant, més possibilitats de generar més...
61
COM FIDELITZAR ELS CLIENTS AMB UNA BONA ATENCIÓ DE CARA AL PÚBLIC?

COM FIDELITZAR ELS CLIENTS AMB UNA BONA ATENCIÓ DE CARA AL PÚBLIC?

Marketing, Formació, Gestió, Assessorament, Idees
Un dels factors més determinants a l'hora de tornar a un restaurant (o no) és el tracte que hi hem rebut. El sector de la restauració treballa davant del públic i, per aquest motiu...
60
EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

Tendències, Nous negocis, Marketing, Gestió, Formació
El servei de repartiment a domicili està en ple auge: segons un estudi de Kantar Worldpanel, un de cada tres espanyols afirma que sol·licita menjar per emportar o a domicili com a mínim...
57
MESURES (EXTREMES) PER EVITAR EL "NO-SHOW" ALS RESTAURANTS

MESURES (EXTREMES) PER EVITAR EL "NO-SHOW" ALS RESTAURANTS

Costos, Idees, Gestió, Assessorament, Formació
Segur que heu patit el fenomen "no-show" al vostre restaurant. El que passa és que potser...
55
TENDÈNCIES DEL 2019 QUE FARAN TRIOMFAR EL TEU RESTAURANT

TENDÈNCIES DEL 2019 QUE FARAN TRIOMFAR EL TEU RESTAURANT

Tendències, Experiències, Assessorament, Nous negocis, Formació
Un cop ja ens hem acomiadat del 2018 i hem pogut veure en perspectiva el què ha resultat de l’any, és hora de centrar-nos en el present i en el que està a punt d’arribar...
54
COM PODEM FER COMPATIBLES LES TERRASSES I EL FRED?

COM PODEM FER COMPATIBLES LES TERRASSES I EL FRED?

Tendències, Formació, Assessorament, Gestió, Idees
Les terrasses i el fred són compatibles. Si adaptem la terrassa del nostre restaurant per tal de combatre les baixes temperatures, aprofitarem un espai més del nostre local i a més...
53
COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Marketing, Gestió, Tendències
Internet i el món online ens ofereixen tot un seguit d’eines per captar i fidelitzar nous clients al nostre restaurant. Actualment, una de les eines més potents per tal de generar interès sobre...
52
MÀXIM CONTROL I RENDIBILITAT EN ELS MENÚS PER A GRUPS

MÀXIM CONTROL I RENDIBILITAT EN ELS MENÚS PER A GRUPS

Menú-Carta, Costos, Assessorament, Formació, Marketing
Els menús per a grups són una bona oportunitat pel nostre negoci per la font d’ingressos que representen i pel posicionament que ens poden donar...
51
BLACK FRIDAY AL MEU RESTAURANT? PER QUÈ NO?

BLACK FRIDAY AL MEU RESTAURANT? PER QUÈ NO?

Marketing, Formació, Assessorament, Idees, Menú-Carta
Fer promocions i ofertes és una bona manera de posicionar-nos com a establiment. Una bona promoció ens pot donar rendibilitat i comunicació, però cal que abans de llançar-nos a...
50
COM MILLORAR ELS MARGES DEL NOSTRE MENÚ

COM MILLORAR ELS MARGES DEL NOSTRE MENÚ

Costos, Gestió, Menú-Carta, Assessorament, Formació
Volem ser el menú més ben posicionat de la nostra zona, que la relació qualitat-preu sigui òptima i que els nostres clients surtin satisfets del nostre restaurant. Però tot això ho volem amb uns marges...
49
INSTAGRAM PER A RESTAURANTS

INSTAGRAM PER A RESTAURANTS

Marketing, Formació, Assessorament, Experiències, Tendències
El menjar entra pels ulls. I aquest és el principal motiu pel qual tots els restaurants haurien de tenir un compte d’instagram. Aquesta xarxa social ens permetrà comunicar el menjar que servim...
48
LA IMPORTÀNCIA DEL SERVEI EN HOSTALERIA I COM FIDELITZAR EL PERSONAL

LA IMPORTÀNCIA DEL SERVEI EN HOSTALERIA I COM FIDELITZAR EL PERSONAL

Gestió, Formació, Experiències, Assessorament, Idees
Trobar el personal adequat en hostaleria és difícil. Alhora, l’atenció al client és clau per l’èxit del negoci, ja que un bon servei ens fidelitzarà el client i ens assegurarà un bon...
47
AVANTATGES DELS CONGELATS

AVANTATGES DELS CONGELATS

Seguretat, Higiene, Productes, Assessorament, Formació
El mite que els congelats tenen menys qualitat que els productes frescos ja va caure fa temps, quan diversos estudis comprobaven els avantatges del manteniment de propietats ens productes congelats gràcies a...
46
AL DIA DE LA NORMATIVA D’AL·LÈRGENS? TOT EL QUE HEU DE SABER PER ASSEGURAR-VOS-EN

AL DIA DE LA NORMATIVA D’AL·LÈRGENS? TOT EL QUE HEU DE SABER PER ASSEGURAR-VOS-EN

Seguretat, Higiene, Al·lèrgens, Formació, Productes
Segons el Reglament (UE) 1169/2011, de 25 d’octubre (link aquí) és obligatori que els bars i restaurants identifiquin els catorze grups d’aliments que poden provocar al·lèrgies o intoleràncies a...
44
FRUITES I VERDURES SENSE RISCOS EN LA RESTAURACIÓ: RECOMANACIONS D'HIGIENE QUAN SERVIM VEGETALS FRESCOS

FRUITES I VERDURES SENSE RISCOS EN LA RESTAURACIÓ: RECOMANACIONS D'HIGIENE QUAN SERVIM VEGETALS FRESCOS

Productes, Higiene, Assessorament, Seguretat, Formació
En època d’estiu és quan incorporem més productes frescos a les nostres cartes. Les amanides i la fruita de temporada són plats sol·licitats pels clients, perquè venen més de gust que a l’hivern i...
42
L'ARRÒS DE PALS, UN PRODUCTE AMB DENOMINACIÓ D'ORIGEN

L'ARRÒS DE PALS, UN PRODUCTE AMB DENOMINACIÓ D'ORIGEN

Productes, Ingredients, Assessorament, Idees, Formació
Els cuiners de la zona ho tenen clar: l’arròs de Pals és el secret dels arrossos! La qualitat extraordinària del seu gra i el seu gust característic el fan un arròs amb denominació d’origen amb una gran...
41
LES SALSES D'AQUEST ESTIU: SÚPER RÀPIDES, MOLT FÀCILS I MOLT BONES

LES SALSES D'AQUEST ESTIU: SÚPER RÀPIDES, MOLT FÀCILS I MOLT BONES

Productes, Idees, Assessorament, Ingredients, Formació
Una salsa acompanya, però també enriqueix i dona alegria a un plat senzill. Sobretot en el cas de tapes i fregits, on una salsa ens complementa la presentació d’un plat i a més dona l’opció al client de combinar-la amb...
37
COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Idees
Facebook s’ha convertit en la xarxa social més versàtil. El gran públic que té i les capacitats publicitàries i d’anàlisis de les que disposa fan que sigui una xarxa imprescindible per a...
34
COM MILLORAR LA VISIBILITAT ONLINE DEL TEU NEGOCI

COM MILLORAR LA VISIBILITAT ONLINE DEL TEU NEGOCI

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Experiències
Estar present a internet i adequar-te al que volen els teus clients s’ha convertit en un fet imprescindible per a qualsevol negoci de restauració. Els nostres clients utilitzen cada vegada més...
32
AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Gestió, Tendències, Marketing
Tripadvisor s’ha convertit en una plataforma molt controvertida. La difícil regulació i el control dels comentaris xoca amb la llibertat de l’usuari de poder expressar lliurement la seva opinió i, poc a poc, apareixen moltes...
31
UN NADAL EXCEL·LENT PER AL TEU RESTAURANT

UN NADAL EXCEL·LENT PER AL TEU RESTAURANT

Assessorament, Marketing, Menú-Carta, Idees, Formació
El Nadal és una època clau per obtenir més clients i fidelitzar els que ja tenim. Amb una mica de planificació i decorant de forma adequada el teu local pots aconseguir...
29
LA IMPORTÀNCIA DE FIDELITZAR ELS CLIENTS

LA IMPORTÀNCIA DE FIDELITZAR ELS CLIENTS

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Experiències
Oferir un bon servei tan a la sala com des de la cuina és molt important per a qualsevol negoci de restauració, però si sabem fidelitzar el client, cuidar al màxim les primeres visites i recordar els...
27
COM PRESENTAR LES POSTRES EN UN RESTAURANT?

COM PRESENTAR LES POSTRES EN UN RESTAURANT?

Receptes, Menú-Carta, Gestió, Idees, Formació
Les postres són un dels plats més rentables per tots els establiments de restauració. Tenir bons plats per acabar els àpats, exposar-los de la millor manera possible i servir-los de forma original són...
26
CONSELLS PER APROFITAR AL MÀXIM LA TEVA TERRASSA

CONSELLS PER APROFITAR AL MÀXIM LA TEVA TERRASSA

Gestió, Assessorament, Idees, Experiències, Formació
Els mesos d’estiu són els més importants de l’any per tots els restauradors. Les vacances, el bon temps i el turisme fan que les persones tinguem més ganes de sortir de casa i, per tant, ...
25
TAPES SENZILLES PER BARS I RESTAURANTS

TAPES SENZILLES PER BARS I RESTAURANTS

Receptes, Productes, Idees, Menú-Carta, Formació
Oferir tapes o “montaditos” al teu bar o restaurant pot ser una opció molt rendible que segur que agrada als teus clients. I es que, a diferència del que ens pot semblar, crear tapes originals...
24
5 TRUCS A TENIR EN COMPTE QUAN OBRIM UN RESTAURANT

5 TRUCS A TENIR EN COMPTE QUAN OBRIM UN RESTAURANT

Idees, Formació, Gestió, Costos, Assessorament
Obrir un restaurant és una tasca complicada i que porta més temps del que ens podem pensar. Factures, permisos, mobiliari, personal... Destinem molts esforços a començar un negoci de restauració, però...
20
RENTABILITZA LA TEVA CARTA DE POSTRES

RENTABILITZA LA TEVA CARTA DE POSTRES

Menú-Carta, Costos, Gestió, Idees, Formació
Quin valor aporta la carta de postres a la rendibilitat i imatge d'un establiment hostaler? Molt més del que sovint creuen els bars i restaurants del nostre país...
15
COM CONTROLAR EL MALBARATAMENT DE MENJAR DINS EL NEGOCI

COM CONTROLAR EL MALBARATAMENT DE MENJAR DINS EL NEGOCI

Gestió, Assessorament, Costos, Idees, Formació
Els restaurants espanyols malbaraten més de 63.000 tones de menjar a l’any, fet que implica unes pèrdues superiors als 255 milions d’euros pel sector de la restauració i l’hostaleria...
14
ALGUNES TÈCNIQUES PER TENIR EN COMPTE A L’HORA D’EMPLATAR

ALGUNES TÈCNIQUES PER TENIR EN COMPTE A L’HORA D’EMPLATAR

Receptes, Idees, Tendències, Menú-Carta, Formació
És important la cura que es dóna a cada plat, ja que aquest, a part de ser gustós, ha de tenir una bona presentació. Cal recordar que la gastronomia també és un art...
13
ALGUNS TRUCS PER MANTENIR EL FORMATGE EN BON ESTAT

ALGUNS TRUCS PER MANTENIR EL FORMATGE EN BON ESTAT

Formació, Assessorament, Seguretat, Higiene, Productes
Per tal d’evitar el malbaratament i aprofitar al màxim el formatge, cal conèixer alguns trucs que permeten que aquest aliment es conservi durant més temps...
10
TREU-LI PARTIT A LA CARTA!

TREU-LI PARTIT A LA CARTA!

Menú-Carta, Marketing, Idees, Productes, Formació
La carta és l’eina principal de marketing en qualsevol establiment, ja que és a través d’aquesta on el restaurador fa la proposta al client...
9
Importància de les xarxes socials dins el món de la restauració

Importància de les xarxes socials dins el món de la restauració

Formació, Assessorament, Marketing, Idees, Tendències
A Estats Units, més del 80% dels restaurants utilitzen les xarxes socials per impulsar els seus serveis, ja que una bona posició dins el món online ajuda a donar-se a conèixer...
8
BONES PRÀCTIQUES PER MANTENIR LA CADENA DE FRED

BONES PRÀCTIQUES PER MANTENIR LA CADENA DE FRED

Gestió, Formació, Seguretat, Assessorament, Higiene
Per garantir una excel·lent qualitat del producte i la màxima satisfacció del client ens hem d'assegurar que gestionem eficientment la cadena de fred...
7
ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Idees
L'objectiu del màrqueting on-line és arribar al major nombre possible de persones i atreure-les perquè gaudeixin dels nostres serveis. Cal saber...
5
ATRAU 'INFLUENCERS' AL TEU RESTAURANT

ATRAU 'INFLUENCERS' AL TEU RESTAURANT

Marketing, Tendències, Assessorament, Formació, Idees
Cada vegada són més els clients que després de visitar un restaurant i provar la seva carta decideixen fer una valoració en les seves xarxes socials generant un efecte demanda o…
4
EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

Marketing, Tendències, Assessorament, Formació, Idees
El Community Manager és el responsable de l'acció del negoci en les xarxes socials, tasca que requereix rigor i no admet errors. Les xarxes socials són...
3
CONSELLS PER A QUE LA CUINA DEL TEU RESTAURANT SIGUI MÉS EFICIENT

CONSELLS PER A QUE LA CUINA DEL TEU RESTAURANT SIGUI MÉS EFICIENT

Gestió, Formació, Assessorament, Costos, Idees
La mala distribució de l'espai, la instal·lació de maquinària poc eficient o la baixa qualitat dels materials seleccionats poden ser una font de despeses...
2

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto