Consells

TREU EL MÀXIM PROFIT A
LES TEVES PREPARACIONS

Consells per al professional

En aquesta secció volem proporcionar-te idees, eines i solucions per fer-te més fàcil el teu dia a dia a la cuina.
A DEL MORAL Congelats el nostre compromís és estar sempre 100% al costat dels nostres clients, assessorant-los i
aportant més valor afegit als seus negocis. Esperem que els nostres consells siguin del teu interès!

ELS PAGAMENTS "CONTACTLESS I CASHLESS", NECESSARIS EN TEMPS DE COVID19

ELS PAGAMENTS "CONTACTLESS I CASHLESS", NECESSARIS EN TEMPS DE COVID19

Tendències, Seguretat, Assessorament, Higiene, Formació
La COVID-19 ha canviat de manera considerable el nostre dia a dia. Els nostres costums i manera de fer les coses han esdevingut...
87
PLATS IDEALS PER AL SERVEI DE DELIVERY (PART2)

PLATS IDEALS PER AL SERVEI DE DELIVERY (PART2)

Tendències, Receptes, Assessorament, Productes, Idees
El delivery és una aposta de present immediat però també de futur. La crisi del coronavirus ha representat tota una...
85
PLATS IDEALS PER AL SERVEI DE DELIVERY (PART1)

PLATS IDEALS PER AL SERVEI DE DELIVERY (PART1)

Tendències, Receptes, Assessorament, Productes, Idees
A continuació, us proposem unes quantes opcions per a la vostra carta delivery; totes elles...
84
COM COMUNICAR EL SERVEI DE DELIVERY DEL NOSTRE RESTAURANT?

COM COMUNICAR EL SERVEI DE DELIVERY DEL NOSTRE RESTAURANT?

Tendències, Marketing, Assessorament, Nous negocis, Idees
Tan important és oferir un servei com saber-lo comunicar. En el món actual, qui no es fa visible...
83
COM IMPLEMENTAR EL DELIVERY AL TEU NEGOCI D'HOSTALERIA

COM IMPLEMENTAR EL DELIVERY AL TEU NEGOCI D'HOSTALERIA

Tendències, Gestió, Assessorament, Nous negocis, Idees
Cada vegada són més els negocis de tot tipus i categoria que aposten per oferir serveis de delivery...
82
AVANTATGES D’UN RESTAURANT AMB BRUNCH

AVANTATGES D’UN RESTAURANT AMB BRUNCH

Tendències, Nous negocis, Assessorament, Idees, Experiències
Fins ara estàvem acostumats a que els restaurants tinguessin un horari més o menys fix. Que oferissin...
80
LA MODA "CASUAL" ARRIBA A L'HOSTALERIA

LA MODA "CASUAL" ARRIBA A L'HOSTALERIA

Tendències, Marketing, Assessorament, Idees
Anar a un restaurant no és només fer un àpat fora de casa; també significa viure una experiència. I aquesta depèn de...
79
CONSELLS PER SER UN RESTAURANT “BIKE FRIENDLY”

CONSELLS PER SER UN RESTAURANT “BIKE FRIENDLY”

Tendències, Experiències, Assessorament, Nous negocis, Idees
El ciclisme no només és un esport que es practica a dalt de la bici, sinó que és molt més que això. Es tracta també de...
78
COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

Marketing, Gestió, Assessorament, Tendències, Formació
Cada dia que passa, el món digital s'expandeix i ofereix constantment més possibilitats i solucions pels negocis...
77
EL TRASH COOKING: LA CUINA DE REAPROFITAMENT ESTÀ DE MODA

EL TRASH COOKING: LA CUINA DE REAPROFITAMENT ESTÀ DE MODA

Tendències, Costos, Assessorament, Gestió, Idees
Encara que la traducció literal de "trash cooking" (cuinar amb brossa) ens pugui resultar un pèl exagerada, cal dir que...
76
5 CONSELLS PER SER UN RESTAURANT SOSTENIBLE

5 CONSELLS PER SER UN RESTAURANT SOSTENIBLE

Tendències, Assessorament, Formació, Costos, Gestió
El nostre planeta viu una situació d'urgència. Fins i tot, pot ser de no retorn si no fem res per canviar-ho. La sostenibilitat...
73
EL PET FRIENDLY: GOSSOS I GATS TENEN LLOC AL RESTAURANT

EL PET FRIENDLY: GOSSOS I GATS TENEN LLOC AL RESTAURANT

Tendències, Experiències, Nous negocis, Assessorament, Idees
El cartell de "prohibida l'entrada d'animals" l'hem vist en molts negocis. Però, avui en dia, us podem afirmar que ja...
72
EL JARDÍ DEL XEF: L’HORT AL RESTAURANT

EL JARDÍ DEL XEF: L’HORT AL RESTAURANT

Tendències, Experiències, Nous negocis, Gestió, Costos
Del camp a la taula. Així podríem definir, en poques paraules, la nova tendència en restauració. El "Jardí del Xef" parla d'un model de...
70
LA NOVA TENDÈNCIA DEL CASUAL FOOD

LA NOVA TENDÈNCIA DEL CASUAL FOOD

Nous negocis, Tendències, Experiències, Assessorament, Formació
Menjar ràpid és sinònim de menjar malament? En el nostre dia a dia, el ritme de la rutina pot fer que no...
68
RESTAURANTS “TOP” A INSTAGRAM PER INSPIRAR-NOS

RESTAURANTS “TOP” A INSTAGRAM PER INSPIRAR-NOS

Marketing, Idees, Tendències, Experiències, Assessorament
És trendy el menjar bo i sa, els plats atractius i l’experiència vital d’alimentar-se. Instagram és una de les xarxes socials que està més de moda i...
66
QUÈ ÉS LA NOVA TENDÈNCIA DEL "FOOD JENGA"?

QUÈ ÉS LA NOVA TENDÈNCIA DEL "FOOD JENGA"?

Tendències, Marketing, Experiències, Assessorament, Idees
Amb el menjar no es juga… o sí? Precisament, la nova tendència foodie a Instagram desafia l’advertència tradicional que allunya l’oci i...
65
3 NOVES TENDÈNCIES PER RESTAURANTS

3 NOVES TENDÈNCIES PER RESTAURANTS

Tendències, Assessorament, Experiències, Nous negocis, Experiències
Estar al dia de les últimes tendències és important per tenir un restaurant actualitzat i on la gent se senti còmode. Actualment podem dir que la inclinació es decanta pels...
59
EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

Tendències, Nous negocis, Marketing, Gestió, Formació
El servei de repartiment a domicili està en ple auge: segons un estudi de Kantar Worldpanel, un de cada tres espanyols afirma que sol·licita menjar per emportar o a domicili com a mínim...
57
ELS "SÈNIORS MIL·LENISTES": LA GENERACIÓ QUE MÉS CONSUMEIX

ELS "SÈNIORS MIL·LENISTES": LA GENERACIÓ QUE MÉS CONSUMEIX

Nous negocis, Gestió, Assessorament, Tendències, Marketing
Se’n parla molt poc, però els coneguts com a “Sèniors Mil·lenistes” (nascuts durant el Baby Boom, que actualment ja tenen la cinquantena) són un segment de població a tenir molt en compte pel...
56
TENDÈNCIES DEL 2019 QUE FARAN TRIOMFAR EL TEU RESTAURANT

TENDÈNCIES DEL 2019 QUE FARAN TRIOMFAR EL TEU RESTAURANT

Tendències, Experiències, Assessorament, Nous negocis, Formació
Un cop ja ens hem acomiadat del 2018 i hem pogut veure en perspectiva el què ha resultat de l’any, és hora de centrar-nos en el present i en el que està a punt d’arribar...
54
COM PODEM FER COMPATIBLES LES TERRASSES I EL FRED?

COM PODEM FER COMPATIBLES LES TERRASSES I EL FRED?

Tendències, Formació, Assessorament, Gestió, Idees
Les terrasses i el fred són compatibles. Si adaptem la terrassa del nostre restaurant per tal de combatre les baixes temperatures, aprofitarem un espai més del nostre local i a més...
53
COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Marketing, Gestió, Tendències
Internet i el món online ens ofereixen tot un seguit d’eines per captar i fidelitzar nous clients al nostre restaurant. Actualment, una de les eines més potents per tal de generar interès sobre...
52
INSTAGRAM PER A RESTAURANTS

INSTAGRAM PER A RESTAURANTS

Marketing, Formació, Assessorament, Experiències, Tendències
El menjar entra pels ulls. I aquest és el principal motiu pel qual tots els restaurants haurien de tenir un compte d’instagram. Aquesta xarxa social ens permetrà comunicar el menjar que servim...
48
HIGIENE, CONSERVACIÓ I PREPARACIÓ D'ALIMENTS A LES FOODTRUCKS

HIGIENE, CONSERVACIÓ I PREPARACIÓ D'ALIMENTS A LES FOODTRUCKS

Nous negocis, Higiene, Seguretat, Assessorament, Tendències
Els foodtrucks han arribat per quedar-se. En els últims anys no ha parat de créixer l’oferta de vehicles mòbils que preparen i venen aliments de manera ambulant. Estan presents a festes,...
45
TOT EL QUE HEM DE SABER DELS "SUPERALIMENTS": QUÈ SÓN I COM INCORPORAR-LOS A LES NOSTRES CARTES

TOT EL QUE HEM DE SABER DELS "SUPERALIMENTS": QUÈ SÓN I COM INCORPORAR-LOS A LES NOSTRES CARTES

Productes, Assessorament, Tendències, Ingredients, Menú-Carta
Segur que heu sentit a parlar dels superaliments. Kale, quinoa, salmó, algues, llavors de xia…
39
COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Idees
Facebook s’ha convertit en la xarxa social més versàtil. El gran públic que té i les capacitats publicitàries i d’anàlisis de les que disposa fan que sigui una xarxa imprescindible per a...
34
COM MILLORAR LA VISIBILITAT ONLINE DEL TEU NEGOCI

COM MILLORAR LA VISIBILITAT ONLINE DEL TEU NEGOCI

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Experiències
Estar present a internet i adequar-te al que volen els teus clients s’ha convertit en un fet imprescindible per a qualsevol negoci de restauració. Els nostres clients utilitzen cada vegada més...
32
AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Gestió, Tendències, Marketing
Tripadvisor s’ha convertit en una plataforma molt controvertida. La difícil regulació i el control dels comentaris xoca amb la llibertat de l’usuari de poder expressar lliurement la seva opinió i, poc a poc, apareixen moltes...
31
SALUT I SORPRESES: EL QUE DEMANA EL CLIENT DEL RESTAURANT

SALUT I SORPRESES: EL QUE DEMANA EL CLIENT DEL RESTAURANT

Seguretat, Menú-Carta, Experiències, Tendències, Assessorament
A la IV jornada sobre "Nous Conceptes de Restauració" celebrada a Mercabarna va quedar de manifest que el client del restaurant vol aliments saludables, sostenibilitat i ser sorprès...
19
13 PETITS DETALLS QUE FAN GRAN A UN RESTAURANT

13 PETITS DETALLS QUE FAN GRAN A UN RESTAURANT

Idees, Menú-Carta, Gestió, Tendències, Assessorament
Perquè un restaurant doni beneficis és necessària una excel·lent ubicació i una bona posició davant la competència del mercat. Però perquè un restaurant tingui prestigi...
18
7 MOTIUS PER INCORPORAR EL PLAT COMBINAT AL TEU MENÚ

7 MOTIUS PER INCORPORAR EL PLAT COMBINAT AL TEU MENÚ

Idees, Menú-Carta, Receptes, Tendències, Assessorament
Aquells meravellosos anys en què no es demanava el plat pel seu nom sinó pel seu número, i només anomenant-lo se'ns feia la boca aigua ...
17
CONSELLS PER DECORAR UN NEGOCI D'HOSTELERÍA

CONSELLS PER DECORAR UN NEGOCI D'HOSTELERÍA

Idees, Tendències, Experiències, Assessorament
Decoració amb personalitat per el teu bar o restaurant. Cafeteries amb música suau que conviden a la relaxació, restaurants amb ambient rural, franquícies basades en un concepte de vida més natural...
16
ALGUNES TÈCNIQUES PER TENIR EN COMPTE A L’HORA D’EMPLATAR

ALGUNES TÈCNIQUES PER TENIR EN COMPTE A L’HORA D’EMPLATAR

Receptes, Idees, Tendències, Menú-Carta, Formació
És important la cura que es dóna a cada plat, ja que aquest, a part de ser gustós, ha de tenir una bona presentació. Cal recordar que la gastronomia també és un art...
13
PER FIDELITZAR CLIENTS PERMET LA CÀRREGA DELS MÒBILS

PER FIDELITZAR CLIENTS PERMET LA CÀRREGA DELS MÒBILS

Marketing, Tendències, Assessorament, Idees
Avui en dia la descàrrega dels dispositius mòbils és molt freqüent, degut a la freqüència en què els utilitzem. És per això, que moltes vegades, els clients…
12
Importància de les xarxes socials dins el món de la restauració

Importància de les xarxes socials dins el món de la restauració

Formació, Assessorament, Marketing, Idees, Tendències
A Estats Units, més del 80% dels restaurants utilitzen les xarxes socials per impulsar els seus serveis, ja que una bona posició dins el món online ajuda a donar-se a conèixer...
8
ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Idees
L'objectiu del màrqueting on-line és arribar al major nombre possible de persones i atreure-les perquè gaudeixin dels nostres serveis. Cal saber...
5
ATRAU 'INFLUENCERS' AL TEU RESTAURANT

ATRAU 'INFLUENCERS' AL TEU RESTAURANT

Marketing, Tendències, Assessorament, Formació, Idees
Cada vegada són més els clients que després de visitar un restaurant i provar la seva carta decideixen fer una valoració en les seves xarxes socials generant un efecte demanda o…
4
EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

Marketing, Tendències, Assessorament, Formació, Idees
El Community Manager és el responsable de l'acció del negoci en les xarxes socials, tasca que requereix rigor i no admet errors. Les xarxes socials són...
3

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto